maandag 28 maart 2016

Black & Gold Part II


Een extra dagje vrij is een extra dagje tijd voor de hobby ;-)
Deze keer dook ik nog eens in de "overschotjes".
 
Met de feestdagen werd uit de zwart met gouden stof van Michael Miller een zwierkleedje gemaakt voor Kleine Zus. (Foto's vind je hier) maar omdat ik er toen voor koos om het te combineren met  een effen stof had ik nog ruim genoeg over om ook de Grote Zus van een rokje te voorzien!
 
We kozen voor een simpel A-Lijn rokje en lieten het goud terug komen in de glitterelastiek.
De oogjes van onze Dame begonnen er al meteen van te blinken :-)
Om tot slot het geheel helemaal af te maken haalde ik ook mijn Scan n Cut uit de kast en maakte ik een gouden bambi voor op het T-shirtje!
De tekening mocht ze zelf kiezen, op die manier waren we zeker dat het goed zou zijn ;-)
 
 

 























Stof: Michael Miller Gilded Confetti Metallic Black (Cas & Nina)
Patroon: A lijn rokje van Madame Zsazsa

7 opmerkingen:

  1. Prachtige combinatie! Ik duik ook geregeld in mijn voorraadje 😄

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! zalig hè, iedere keer weer nieuwe ontdekkingen in de voorraadkast :-)

      Verwijderen
  2. Oh wow, dat stofje!! En geweldig leuk die outfit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe combinatie hebben jullie gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Voor deze moet ik de dochter ook bedanken want de Bambi is haar idee :-)

      Verwijderen