zondag 29 november 2015

Haalde nog eens wat restjes uit de kast!

Toen ik begon met naaien, volgde ik een leuke workshop bij Olleke Bolleke met als resultaat een mooi A-lijn kleedje voor de oudste dochter...
Maar helaas worden kleine meisjes groot en kleedjes dan ook te klein.
Wat jammer is voor de ene dochter is een geluk voor de andere :-)
De jongste dochter heeft dan ook sinds enkele weken een kleedje extra in haar kast maar de oudste dochter vond dit minder geslaagd!
Ze was dan ook heel duidelijk: "Mama ik wil ook zo'n kleedje"
Al een geluk dat ik alle restjes bij gehouden heb (je weet namelijk maar nooit voor wat ze van pas kunnen komen ;-) ) Maar hoe creatief een mens ook kan zijn, met een klein stukje stof kan je natuurlijk geen kleedje maken!
Dus dan maar creatief op zoek naar alternatief voor een volledige" olifantenkleedje"!
 
En om eerlijk te zijn? Wel ik vind deze versie zeker zo leuk! Nu hebben we twee dochters met een olifantenkleedje, een beetje hetzelfde maar toch een beetje anders :-)






 
Stof: Robert Kaufman - Het Stoffenhuis
Patroon: Combinatie van SVD2 & HeidiandFinn Cowl Neck Jumper Dress


Geen opmerkingen:

Een reactie posten